Bezplatná online inzercia
Pridať k obľúbeným
home zajazdy lastminute ubytovanie letenky burza odkazy
Letenky do Anglicka

Letenky do Anglicka si môžete rezervovať online 24/7. Portál je napojený na celosvetový centrálny rezervačný systém Galileo, čo znamená, že nájdete vždy aktuálne informácie o tom aké sú ceny leteniek a za ktoré z nich sú ešte miesta voľné, prípadne ktoré sú obsadené. Na portáli nájdete ponuky a lety viac ako 800 najväčších leteckých spoločností.



Vyhľadaj letenku


ČO BY STE MALI VEDIEŤ?

ČO JE PELIKAN.SK?
Pelikan.sk je internetový portál na online rezervácie leteniek. Letenky je možné rezervovať 24 hodín denne.
ČO JE ETIX?
Etix, alebo e-ticket je elektronická letenka, ktorú nemôžete nikdy stratiť. Môžete si ju kedykoľvek a kdekoľvek z internetu vytlačiť
PREČO MÁ FAKTÚRA DÁTUM SPLATNOSTI V TEN ISTÝ DEŇ AKO BOLA UROBENÁ REZERVÁCIA?
Dôvodom je to, že letenky za niektoré špeciálne tarify je naozaj možné vystaviť len v ten istý deň ako je urobená rezervácia, v opačnom prípade cena prepadne. Preto je faktúra nastavená pre všetky prípady rovnako.
KOĽKO LETECKÝCH SPOLOČNOSTÍ JE MOŽNÉ NA PELIKAN.SK REZERVOVAŤ?
Na pelikan.sk je možné rezervovať letenky všetkých leteckých spoločností, ktoré sú členom IATA (International Air Transport Association) ale aj spoločností, ktoré členom IATA nie sú – napríklad Air Berlin.. Na pelikan.sk nájdete ponuky a lety viac ako 800 najväčších leteckých spoločností.
JE MOŽNÉ ZMENIŤ MENO V REZERVÁCII LETENKY?
Nie, nie je možné zmeniť meno v rezervácii letenky. Sú zatiaľ len dve letecké spoločnosti, ktoré takéto zmeny za poplatok povoľujú a to Aer Lingus a Scandinavian Airlines. Zmeny v mene na už rezervovaných a vystavených letenkách ešte za poplatok povoľujú nízkonákladové letecké spoločnosti. Mená je možné meniť v skupinových rezerváciách, pokiaľ letenky nie sú ešte vystavené.
MÔŽEM PRÍSŤ DO PELIKAN.SK ZAPLATIŤ ZA LETENKU V HOTOVOSTI A VYZDVIHNÚŤ SI JU OSOBNE?
Pelikan.sk funguje ako call centrum, do ktorého bohužiaľ nie je možné prísť osobne. Agenti call centra nemajú k dispozícii pokladne na preberanie hotovosti, takže letenky naozaj nie je možné prísť vyplatiť osobne v hotovosti je však možné si letenky prísť osobne vyzdvihnúť, do sídla spoločnosti, po dohode s agentami call centra.
MÔŽEM PLATIŤ ZA LETENKY KREDITNOU KARTOU?
Na túto platbu sú akceptované iba embosované kreditné karty. Nie všetky letecké spoločnosti a všetky tarify môžu byť platené kreditnou kartou. Platba kreditnou kartou prebieha v dvoch tranzakciách. Cenu letenky, letiskových poplatkov, poplatok za vystavenie PTA- z kreditnej karty sťahuje priamo letecká spoločnosť. Poplatok za vystavenie letenky, doručenie letenky kuriérskou službou, budú klientovi z kreditnej karty odúčtované samostatnou tranzakciou cez banku.
AKÝM SPÔSOBOM MÔŽEM PLATIŤ ZA LETENKY NA PELIKAN.SK?
Na pelikan.sk môžete platiť za letenky viacerými spôsobmi:
a) kreditnou kartou
b) hotovostným vkladom alebo prevodom na jeden z našich účtov
pelikan.sk má otvorené účty v týchto bankách: Slovenská sporiteľňa, VÚB, Tatrabanka. Zaplatiť za letenky môžete na ktorýkoľvek z týchto účtov. Pelikan.sk neumožňuje platby v hotovosti.
AKO NÁJSŤ ČO NAJVÝHODNEJŠIU CENU LETENKY?
Skúste si porovnať ceny letenky pre odlety z Viedne s cenami odletov z Bratislavy.
SÚ OTVORENÉ LETENKY LACNEJŠIE?
Spravidla platí, že otvorené letenky sú vždy oveľa drahšie ako letenky s uzatvoreným spiatočným dátumom, za ktorého prípadnú zmenu treba zaplatiť. Preto sa zväčša oplatí kúpiť si spiatočné uzatvorené letenky, ktoré aj vrátane prípadného poplatku za zmenu vychádzajú lacnejšie. Výnimku tvoria špeciálne ceny pre mládežníkov a študentov, kde sú ceny otvorených mládežníckych leteniek veľmi výhodné.
MÔŽEM SI REZERVOVAŤ OTVORENÉ LETENKY?
Systém, žiaľ, zatiaľ neumožňuje rezervácie otvorených leteniek. V prípade, že mate záujem o otvorenú spiatočnú letenku, kontaktujte, prosím, naše call centrum.
ČO JE OTVORENÁ LETENKA?
Pri otvorenej spiatočnej letenke nie je potrebné zadať termín návratu, môžete ho nechať otvorený. Spiatočná otvorená letenka znamená, že v rámci platnosti letenky sa môžete na túto letenku kedykoľvek vrátiť. Nezaručuje vám však, že na vami zvolenom lete bude voľné miesto, a teda že budete automaticky prepravený. V prípade otvorených leteniek odporúčame rezervovať si čo najskôr spiatočný let.
ČO MÔŽEM ZMENIŤ NA LETENKE?
Každá letenka podlieha podmienkam leteckej spoločnosti. Podmienky závisia od konkrétnej letenky. Spravidla cenovo najvýhodnejšie letenky sa po zakúpení nedajú zmeniť ani stornovať. Avšak vo všeobecnosti platí, že na letenke sa dá zmeniť dátum a čas odletu. Pre bližšie informácie ohľadom podmienok zmien a storna letenky, prosím kontaktujte naše call-centrum.
O KOĽKO HODÍN JE POSUNUTÝ ČAS V CIEĽOVEJ DESTINÁCII OPROTI NÁŠMU ČASU?
Túto informáciu vám poskytne agent call centra.
MÔŽE MA LETECKÁ SPOLOČNOSŤ ODMIETNUŤ PREPRAVIŤ, AK MÁM PLATNÚ LETENKU?
Áno. V prípade, že je let preknihovaný, t. j. predaných je viac leteniek, ako je v lietadle voľných miest, a letecká spoločnosť vás nemôže prepraviť, je povinná poskytnúť vám náhradnú prepravu.
MÔJ LET BOL ZRUŠENÝ. ČO TERAZ?
V prípade, že váš let bol zrušený skôr ako v deň odletu, túto skutočnosť vám oznámi agent call centra a bude vám ponúknutý iný let, podľa pokynov leteckej spoločnosti.
V prípade, že let bol zrušený tesne pred odletom, teda menej ako 24 hodín pred odletom, letecká spoločnosť je povinná zabezpečiť vám náhradnú dopravu, resp. ubytovanie a prípadne stravu.

Naši partneri

Predajca zájazdov Travel.Sk - dovolenky, cenové akcie, last minute
Ubytovanie v hoteloch